הרה"ר בהרמת הכוסית: ננגיש את הטכנולוגיה לציבור

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרה"ר בהרמת הכוסית: ננגיש את הטכנולוגיה לציבור

    היום נערך טקס הרמת כוסית לרבני עובדי ועובדות הרבנות הראשית בהשתתפות הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי ומנכ"ל הרבנות הראשית יהודה כהן. בטקס אמר הרב לאו כי: "אנחנו ברבנות הראשית לישראל, שומרים על משמרת הדורות, תוך רתימת הטכנולוגיות והתפתחויות בשפה חדשה ונגישה לכל הציבור בארץ ובעולם", השר מלכיאלי שיבח את עובדי הרבנות שלמרות השביתה שהתקיימה בשבוע שעבר, כלל העובדים המשיכו לפעול כרגיל

    צילום: דוברות הרבנות הראשית
    8:46
    07.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "החמאס הסכים לעסקה; אבל מה הבטיחו להם בתמורה"?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (א') התכנסו, רבני עובדי ועובדות הרבנות הראשית להרמת כוסית וברכת הרבנים הראשים לקראת חג הפסח, בהשתתפות השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי ומנכ"ל הרבנות הראשית יהודה כהן.

    בדברי הברכה לעובדי הרבנות הראשית, אמר הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, כי: "עובדי ועובדות הרבנות לישראל פועלים לשמור על המסורת והכללים שהיו פעם והמסורה לנו מדור דור, יחד עם כח ההתחדשות והכלים שיש היום, בדיוק כמו שעבודת בית המקדש שזורה בעבודה תמידית, כך גם אנחנו ברבנות הראשית לישראל, שומרים על משמרת הדורות, תוך רתימת הטכנולוגיות והתפתחויות בשפה חדשה ונגישה לכל הציבור בארץ ובעולם".

    השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי אמר: "מיום כניסתי לתפקידי הנחתי את כלל הגורמים שאנשי המשרד לשירותי דת הם הפקידים של הרבנות הראשית לישראל ושל הרבנים הראשיים לישראל, כך פעלתי וכך אפעל. על כן, אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מהעובדים והעובדות שנמצאים פה שפועלים לקדש שם שמים בתפקידם".

    בדבריו התייחס ושיבח השר מלכיאלי, את תחושת השליחות והמסירות המניעה את עובדי הרבנות הראשית לישראל ושירותי הדת במדינת ישראל, שלמרות השביתה שהתקיימה בשבוע שעבר, כלל העובדים המשיכו לפעול כרגיל, דבר המראה על מסירות ושליחות למען שירותי הדת בישראל.

    מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל מר יהודה כהן אמר: "חודש ניסן הוא זמן של התחדשות, תקופת האביב חלה בזמן יציאת מצרים וחג הפסח, ללמד אותנו על הכח של ההתחדשות. אנחנו ברבנות הראשית לישראל מסמנים בתקופה זו התחדשות מיוחדת, בהנחיית הרבנים הראשים לישראל, יחד עם השר לשירותי דת אנחנו פועלים למען חיזוק שירותי הדת בכל התחומים, כך שכל אזרח במדינת ישראל ובעולם כולו יקבל את השירות הטוב ביותר, כל זה נעשה בפועל על ידי זה שאתם העובדים עושים כל דבר במסירות נפש, ללא יוצא מן הכלל. אנחנו נמשיך לפעול בהנחיית הרבנים הראשים, יחד עם כבוד השר לחזק ולרומם את מעמד הרבנות הראשית ושירותי הדת בארץ ישראל.



    0 תגובות